Literatura
...nastudovala jsem pro Vás
Pokud
byste se přece
jen chtěli vzdělat
v marketingu sami,
zde je doporučená
literatura.
Moje motto:
Slabý je ten, kdo
v sebe ztratil víru
a malý ten, kdo
zná malých cílů.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Mediální komunikace pro management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2011, 153 s. Žurnalistika a komunikace. ISBN 978-80-247-3629-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
HINGSTON, Peter. Efektivní marketing. Vyd. 1. Praha: Knižní klub, 2002, 192 s. Průvodce drobným podnikáním. ISBN 80-242-0893-8.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 1. vydání. Praha: VŠE, 1997. 90s. ISBN 80-7079-920-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KAPLAN, Robert S a David P NORTON. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2010, 325 s. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-203-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOVÁŘ, František a Pavel ŠTRACH. Strategický management. Vyd. 1. V Praze: Vysoká škola ekonomická v Praze, nakladatelství Oeconomica, 2003, 96 s. 15. ISBN 80-245-0504-5.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.
MCLUHAN, Marshall. Jak rozumět médiím: extenze člověka. 2., rev. vyd., V Mladé frontě 1. Překlad Miloš Calda. Praha: Mladá fronta, 2011, 399 s. Strategie. ISBN 978-80-204-2409-9.
METYŠ, Karel a Peter BALOG. Marketing ve farmacii. 1. vyd. Praha: Grada, c2006, 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
MOZGA, Jaroslav. VÍTEK, Miloš. Strategický marketing. 1. vydání. Hradec Králové: Gaudeamus, 2001. 239s. ISBN 80-7041-484-7.
OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Překlad Hana Škapová. Praha: Management Press, 2007, 223 s. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-154-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
ROZEHNAL, Aleš. Mediální zákony: komentář. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2007, ix, 272 s. Komentáře (ASPI). ISBN 978-80-7357-304-1.
ŘEZÁČ, Jaromír. Moderní management: manažer pro 21. století. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, vii, 397 s. Business books (Computer Press). ISBN 978-80-251-1959-4.
SOUKALOVÁ, Radomila. Strategický marketing. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. s. ISBN 80-7318-177-0.
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 380 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3611-2.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
VÁGNEROVÁ, Marie. Základy psychologie. Vyd. 1. Praha: Karolinum, 2004, 356 s. ISBN 9788024608419.
VYSEKALOVÁ A KOL., Jitka. Marketing: pro střední školy a vyšší odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 247 s. ISBN ISBN 80-716-8979-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.