Chytrý
marketingový plán...
Alfa a Omega
úspěšného podnikání

Kvalitní

marketingový plán

nevzniká během hodiny a nevejde se

na 1 stranu A4.

Osobní konzultace

Prostřednictvím osobní konzultace můžete vyřešit otázky z oblasti marketingu se kterými si nevíte rady. Můžeme je vyřešit během jedné konzultace nebo zjistíme, že to co v současné době řešíte je komplexnější problém a bude vyžadovat více času. Pokud již teď víte, že potřebujete pro své podnikání vytvořit marketingovou koncepci ve formě marketingového plánu nebo pomoci se strategickým řízením, probereme základní informace a společně se domluvíme na nastavení spolupráce v dané oblasti.

Marketingový plán na míru

Reklamní

kampaně na klíč

Situační analýza

Kontrola a zpětná vazba

Zásadní jsou správné informace a důkladná analýza. Největším zdrojem informací jste Vy a Vaše firma, potažmo Vaši zaměstnanci a v neposlední řadě Vaši zákazníci. Proto by základem pro vytvoření takového plánu měl by být průzkum trhu a detailní analýza vnějšího a vnitřního prostředí oblasti Vašeho podnikání, kterou je možné provést několika způsoby a pomocí několika metod. Mým prvním úkolem je tedy zvolit jejich vhodnou kombinaci.

Abychom se ujistili, že je plán správně nastaven a implementace probíhá tak, jak má, je nezbytné provádět neustále zpětnou vazbu a případné nové skutečnosti, či změny zapracovat a učinit patřičné kroky.

Mise

a Vize

Kdo jste? Co děláte? Pro koho? Jaký to má smysl? Co je Vašim posláním? Kde bude Vaše firma za 3, 5 let? Toto jsou otázky, na které byste měli znát odpovědi nejen Vy ale také Vaši zaměstnanci a zákazníci. Dají se elegantně shrnout do 2 vět a firma by je měla patřičně komunikovat.

Strategie a taktiky

Ze situační analýzy vnějšího a vnitřního prostředí oblasti Vašeho podnikání pak vychází jednotlivé strategie a taktiky, tedy: Jak dosáhneme stanovených cílů a jaké k tomu použijeme marketingové nástroje.

Rozpočet a akční plán

Nakonec nesmí chybět finanční rozvaha s časovým harmonogramem a rozdělením kompetencí.

„SMART”

cíle

Důležitou částí plánu je stanovení měřitelných a termínovaných cílů, což bývá ve většině případů bodem, kde firmy nejvíce chybují.

Vše dohromady pak vyústí v reklamní kampaně, které jsem schopna zajistit na klíč. Od grafického návrhu až po realizaci v offline nebo online prostředí.

Interní prezentace

a komunikace změn

Se skutečnostmi vyplývajícími z takto vytvořeného plánu je pak nezbytné seznámit zaměstnance. Účelem je, aby si všichni byli jisti, jaké jsou cíle, co je posláním firmy a kam směřuje.  A byli schopni vše komunikovat směrem k Vaším zákazníkům jednotně.

Mgr. Barbora Vaňková

Marketing Brain

 

telefon: +420 731 532 591

bvankova@mb2lease.cz

Nastavení/optimalizace strategického řízení

Úspěšné organizace dnes používají nejrůznější osvědčené systémy na vše - od řízení vztahů se zákazníky, řízení jakosti až po měření výkonnosti. Přesto mnohé z nich opomíjejí systém řízení svých nejdůležitějších procesů: vypracovávání a realizace strategie. Tento systém Vám pomůže vytyčit jasné strategické cíle, vhodně alokovat zdroje, určovat priority provozních činností a rychle rozpoznat důsledky svých rozhodnutí a zpětně své strategické cíle aktualizovat.

 

Workshop na míru

Z osobní konzultace mohou vyplynout skutečnosti, které budou vyžadovat získání nových informací týkající se vnitřního prostředí vaší firmy nebo změnu vnitrofiremní komunikace, či změnu zavedených procesů atd. Nemáte Misi, Vizi, Filozofii nebo Firemní hodnoty? Workshop na míru může být vhodným nástrojem, jak zmíněné věci řešit. Na míru Vašim potřebám navrhnu jeho náplň a strukturu.

 

Školení na míru

A v neposlední řadě Vám může v oblasti marketingu pomoci školení šité na míru potřebám Vašim i Vašich zaměstnanců. V rámci osobní konzultace probereme, co by mělo být jeho cílem a následně v závislosti na tom vám navrhnu jeho náplň, strukturu i rozsah. Školení mohou být nejen z oblasti marketingu, ale také se mohou týkat např. prodejních dovedností a zvládání námitek pro Vaše obchodní zástupce.

A nejdůležitější

věc na konec

Tím, že vše zhmotníte do podoby psaného marketingového plánu, máte 50% šanci na to, že se Vaše cíle splní. Zbývajících 50% tvoří pak správná komunikace, implementace, aktivní reakce na změny a v neposlední řadě také Vaše víra.

To jsou věci, kterých se ve spolupráci s Vámi ráda újmu a pomůžu vám správně využít marketingový plán ve Váš prospěch.

všechna práva vyhrazena MB2lease © 2015  |  webdesign Grifart